Από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς το ΤΤ αποτέλεσε μεγάλη επιτυχία για την AUDI και ταυτόχρονα έγινε εξαιρετικά δημοφιλές σε όσους ασχολούνται με τη βελτίωση. Ο KW τώρα παρουσιάζει τις ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του για το νέο ΤΤ.
Οι ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του KW για το νέο ΤΤ βελτιώνουν τα οδηγικά χαρακτηριστικά και τονίζουν την σπόρ εμφάνιση του. Η KW Variant 1 με τις προσεταρισμένες ρυθμίσεις προσφέρουν την ιδανική ισοροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και καθημερινής άνεσης. Για όσους θέλουν περισσότερες επιλογές ρύθμισης και όχι μόνο ρύθμιση ύψους τότε ο KW προσφέρει την Variant 2.
“Η ταχύτητα επαναφοράς έχει 16 κλίκ ρύθμισης με τη χρήση του ρυθμιστικού που βρήσκεται στο πάνω μέρος του αμορτισέρ” εξηγεί ο product manager του KW Johannes Wacker ” έτσι η KW Variant 2 μπορεί να γίνει πιο σφικτή ή πιο άνετη”
Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όποιον θέλει να αλλάξει το συνδιασμό τροχών ( διάσταση ζάντας / ελαστικού ) στο νέο ΤΤ.
Υψηλές επιδόσεις: KW Variant 3
Η KW Variant 3 με το μεγάλο εύρος ρυθμίσεων σε ταχύτητα βύθισης και επαναφοράς, αποτελεί την ιδανική μίξη οδηγικών χαρακτηριστικών και πρακτικότητας στην καθημερινή χρήση. Με ρύθμιση ύψους και ανεξάρτητη ρύθμιση ταχύτητας βύθισης και επαναφοράς ” η KW Variant 3 αποτελεί ιδανικό προιόν βελτίωσης” ‘οπως αναφέρει ο Johannes Wacker. ” η ξεχωριστή βαλβίδα βύθισης που υπάρχει στό κάτω μέρος του αμορτισέρ έχει 12κλίκ ρύθμισης που επιρεάζουν την περιοχή των χαμηλών ταχυτήτων και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του ΤΤ να προσαρμόσει την ανάρτηση ακριβώς στις ανάγκες του'”.
Αυξάνοντας την ταχύτητα βύθισης στον εμπρός άξονα αυξάνεται η απόκριση του τιμονιού κατά το στρίψιμο ενώ αντιστοιχα στον πίσω άξονα μειώνεται η υπερστροφή. Λόγω της ειδικής κατασκευής και συναρμολόγησης της βαλβίδας τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης στην περιοχή των υψηλών ταχυτήτων είναι προσεταρισμένες από τον KW ενώ ταυτόχρονα η πατενταρισμένη τεχνολογία των βαλβίδων εξασφαλίζει ότι για τις ρυθμίσεις δεν χρειάζονται ειδικά εργαλεία.
Η ταχύτητα επαναφοράς έχει 16κλίκ ρύθμισης και επιρεάζει άμεσα το κράτημα και την άνεση.” Αυξάνοντας την ταχύτητα της επαναφοράς από το ρυθμιστικό μειώνονται οι κλίσεις του αμαξώματος και έτσι το ΤΤ είναι πιο σταθερό στις γρήγορες στροφές” εξηγεί ο Johannes Wacker.
Η ρύθμιση του ύψους και το προσθιοκίνητο και για το τετρακίνητο ΤΤ γίνεται μέσω του ειδικού τραπεζοειδούς σπειρώματος που υπάρχει στα ανοξείδοτα γόνατα της ανάρτησης. Για τον εμπρός άξονα το εγκεκριμένο εύρος χαμηλώματος είναι μεταξύ 20 και 50 χιλιοστών.
Στον πίσω άξονα το εύρος χαμηλώματος είναι από 20 έως 45 χιλιοστά. Η KW Variant 3 προσφέρει ξεχωριστή ρύθμιση για την ταχύτητα βύθισης και την ταχύτητα επαναφοράς.